Auto´s en gekleurde bomen - Reisverslag uit Iron River, Verenigde Staten van Anno Bakker - WaarBenJij.nu Auto´s en gekleurde bomen - Reisverslag uit Iron River, Verenigde Staten van Anno Bakker - WaarBenJij.nu

Auto´s en gekleurde bomen

Blijf op de hoogte en volg Anno

02 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Iron River

Hallo Allemaal

In holland Michigan hebben we op maandag een auto museum in Gilmore bezocht.
Een prachtig overzicht van wat de Amerikanen in de loop der jaren geproduceerd hebben aan auto´s. Dinsdag een aantal vrienden bezocht en woensdag vertrokken naar Manestique . We hadden een camping op ineternet gevonden echter we vonden hem daar niet. Wel een hele mooie state Camping. S´nachts Rob de Nijs weer. Zachtjes en hard tikt de regen op het camperdak. Vanmorgen droog maar onderweg de 4 jaargetijden mist,regen zon en nog geen sneeuw. We zijn nu in Iron River Wisconsin en hebben ongeveer 2200 km afgelegd .
Morgen naar een camping bij een casino.

De groeten van Jo en Anno.

• 03 Oktober 2014 - 07:57

Marcel:

Beste Anno en Jo,

Zo te lezen loopt alles voorspoedig. Mooie foto's. Toen werden er nog auto's gemaakt. Maar ja tijden veranderen. Wens jullie een goede tocht en gezond weer terug.

Groet, De Haas

• 03 Oktober 2014 - 09:34

De Plompjes:

Om het weer had je beter hier kunnen blijven

• 05 Oktober 2014 - 10:22

Gerrit En Janny:

mooie foto,s .
    die zijn hier nog niet de herfst kleuren .het begint een beetje tekomen.
    hele fijne reis tot de volgende mail.
    het hier nu echt somber weer en kil.

• 06 Oktober 2014 - 21:57

Jan En Gerda Ruiter:

Hallo Anno en Jo,

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben. Prachtig die herfstkleuren daar. Hebben jullie al een keus kunnen maken uit die bolides?

Groetjes vanuit Nijverdal

• 07 Oktober 2014 - 11:26

Wendy:

Ha Jo en Anno,

Wat een prachtige foto's van de bomen, je snapt dat mijn bomenknuffelaar deze foto's erg aanspreken.... Geniet nog lekker van jullie reis, dan houden El Bosque en ik hier in het bruisende Nijverdal ons hoofd koel en de koffie warm!
    Rij voorzichtig en veel liefs van ons.

• 08 Oktober 2014 - 16:59

Marjolein:

hoi mamma en pappa
    wat mooi je fotos heb je gemaakt en mooi je dingen
    en wat er nog allemaal aan mooije dingen gaan gebeuren en het weer wij hebben hier veel regen en wat zon maak er nog wat moois van groeten uit nijverdal