De cirkel is rond. - Reisverslag uit Kingston, Canada van Anno Bakker - WaarBenJij.nu De cirkel is rond. - Reisverslag uit Kingston, Canada van Anno Bakker - WaarBenJij.nu

De cirkel is rond.

Door: Klepperderk

Blijf op de hoogte en volg Anno

18 Juli 2016 | Canada, Kingston

Hallo Allemaal.
We hebben Michigan verlaten en zijn Canada weer binnen getrokken. In het noorden kom je aan de grens bij Sault Ste Marie waar de grote binnenvaart schepen van 300 meter lang geschut worden richting de grote meren. Het Sneker meer is vergeleken hierbij een plasje. Het is niet toegestaan om vers fruit Canada mee in te nemen en we hadden nog al wat. Dus die dag een fruit dag kersen, aardbeien en perzikken schoon gemaakt en tijdens de rit eten. Vragen ze alleen of we bier en wapens bij ons hebben.Het kan verkeren. We hebben een bezoek gebracht aan Swotty Wotherspoon ( niet de vadervan de schaatser) die een buitenverbijf heeft aan een groot meer wat alleen per boot te bereiken is. Een prachtig onderkomen van binnen geheel van hout opgetrokken. Altijd jammer wanneer je weer verder moet. We hebben een camper waar nog wel het e.e.a. aan mankeert. We rijden over de Trans Candian Hwy komt het rolgordijn met veel kabaal naar beneden. En zo zijn er een aatal zaken die beter hadden gekund. Maar al met al zijn we tvreden over het reisverloop en zijn na 5500 Km weer aangeland in Kingston Ontario. Ik zit in een heerlijke bries buiten dit verslag te maken terwijl de zon mijn rug zit te bewerken. Dus jullie raden het al het is weer mooi weer. Nog een paar dagen hier dan komt de laatse opgave de camper door het drukke Toronto terug te brengen naar de verhuurder maar dat zal wel lukken met mijn vriend Garmin. Als er plaats is in de koffer nemen we dit mooie weer mee en zien jullie a.s. Zaterdag.
Dank aan allen die een reactie hebben geschreven op onze verslagen.

Vanuit een Hot Kingston.

De groeten Jo en Anno.

• 18 Juli 2016 - 21:30

D&H:

Hoi samen (Fins),

Jullie ruiken de stal al of niet?
    Ik had van al dat fruit heerlijke jam gemaakt.
    In ieder geval heb je voldoende vitamine's etc. binnen gekregen met al dat fruit. je had bij de grens hun een handje kersen kunnen geven dat krijgen ze niet elke dag van de Hollanders.
    Wisten jullie niet dat aan de camper verschillende dingen aan mankeerde? Erg vervelend, maar jullie kennende weten overal een oplossing voor. Wij zijn ook in Kingston geweest een mooie omgeving.
    Het weer is hier ook geweldig je kunt zo de korte broek aanhouden.
    een goede terugreis en welkom thuis zaterdag in Nijverdal. De lampjes branden misschien wel.

Een lieve groet van D&H

• 20 Juli 2016 - 23:26

Janny:

Toch fijn dat alles goed is verlopen op een paar ongemakjes aan de camper na .
    Al weer zin om naar huis te gaan ?ik hoop dat jullie een voorspoedige terug reis hebben