De dierentuin isopen. - Reisverslag uit Fort Nelson, Canada van Anno Bakker - WaarBenJij.nu De dierentuin isopen. - Reisverslag uit Fort Nelson, Canada van Anno Bakker - WaarBenJij.nu

De dierentuin isopen.

Door: Klepperderk

Blijf op de hoogte en volg Anno

23 Juni 2017 | Canada, Fort Nelson

Hallo.

We zijn van de schrik bekomen. De wegen zijn weer een beetje normaal.
Ik sprak nog een motorrijder die de Dempster Hw had gereden en hij kon mij vertellen dat de sleepdiensten druk werk hadden met campers die gestrand waren mechanisch en veel lekke banden. We hadden zo sprak hij een wijs besluit genomen................. Dus weer op naar het zuiden zoals dat hier heet. Je gaat noord of zuid. Het is hier een prachtige natuur waarbij het weer zon en een goede temperatuur heeft. En natuurlijk de dierentuin is weer open. Vandaag kudde bisons, berggeiten , moose en zwarte beer. We nu 1500 km Alsak Hw gereden van de 2200. Ik zal proberen een paar foto,s te sturen maar internet is niet erg sterk. WE waren nog in Whitehorse waar de zalm een stuw moeten passeren om naar het paai gebied te gaan. Nee niet naar Patricia maar hun geboorte rivier. Dit gaat via een z.g. visladder We waren nog te vroeg om daar te komen moet de zalm nu nog 2500 km afleggen. Dus kunnen we beter een zalm bij de visboer kopen. Met alle gedoe hebben we het schema moeten bijstellen maar vervelen doe je je hier niet.

Het is mooi weer dus de groeten.

Jo en Anno

• 24 Juni 2017 - 07:49

Henk En Dinie:

Hoi Joke en Anno,

Verveel jij je ook niet Joke tijdens dit avontuur. Heb je de breikous meegenomen.
    Wel weer heelhuids terugkomen zonder brokken.
    Heerlijk om zalm te eten. En prachtig om veel diers te zien.
    Hoeveel km hebben jullie al gereden en hoeveel willen jullie nog?
    geniet samen en tot de volgende keer.

groetjes Henk en Dinie

• 25 Juni 2017 - 16:22

Jan Rosman:

Beste mensen,
    Leuke verhalen, heeft de motorrijder de parken met beren overleeft?
    Veel reisplezier nog.
    Groeten Ada en Jan