on the road again - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Anno Bakker - WaarBenJij.nu on the road again - Reisverslag uit Zeeland, Verenigde Staten van Anno Bakker - WaarBenJij.nu

on the road again

Door: anno

Blijf op de hoogte en volg Anno

29 September 2014 | Verenigde Staten, Zeeland

We zijn na een rustige vlucht aangekomen in Toronto. Swatty Watterspoon was er om ons af te halen en naar het hotel te brengen.
We waren eerst in het verkeerde hotel daarna was de onze overboekt en sliepen we uiteindelijk bij de buren en hadden het ontbijt in het hotel wat overboekt was om het gemakkelijk te houden. Swatty pikte ons weer op en we dronken later koffie op 350 meter hoogte in de
CN tower.
Het verhuurstation had verteld dat we om 13.00h de camper konden afhalen maar het werd 16.00 h. De camper is langer dan we ooit hebben gehad 8.50 meter .Dit is het drukste uur op de weg in Toronto 6 banen vol met blik. Uiteindelijk zijn we er door gekomen zonder deuken dankzij de Garmin.. Resultaat was dat we in donker de snelweg af moesten de bush bush in maar zijn uiteindeliijk aangekomen om 19.30h bij Silvia en James. Prachtige omgeving met prachtige herfst kleuren. James heeft 230 ha dus zijn we op de quad over he terrein gecrost land zijn maple syroop bomen waarvan de produktie in februari begint. Zaterdag zijn we om 8.00h vertrokken richting Michigan een reis va 850 km. In Toronto wederom 6 rijen blik en een USA grens met wederom geen vriendelijke mensen echter we waren blijkbaar betrouwbaar want we mochten na een half uur gaan. De behandeling is als volgt je moet de sleutels van de camper afgeven . Je moet je geld en paspoort meen nemen en dan begint het circus. De een doet de papieren de ander doorzoekt de camper. Je mag geen fruit, vlees e.d. invoeren. De camper staat bij vrienden die een boerderij hebben . Het weer is goed en vandaag gaan we naar een auto museum. Vanmorgen was er al om 6.00 h breakfast in het café altijd gezellig want er wonen veel nederlanders hier die allemaal willen weten waar je weg komt en hoe het in Nederland gaat.

Vanuit een zoning Michigan de groeten van

Jo en Anno.

• 29 September 2014 - 15:04

Marcel :

Hee bakker, doet de Mifi het?

• 29 September 2014 - 15:58

Herman En Ria:

Heej Bakkerties,
    Wat hebben jullie het weer getroffen.!
    Heerlijk een reisje in Canada i.p.v. langs de rijn.!
    Wij blijven jullie volgen.
    Wij wisten trouwens niet dat jullie al weg waren.
    Alsnog: een hele fijne vakantie toegewenst en maak er wat moois van!
    Hartelijke groeten, hier vanuit Haarle city.
    Doei...........

• 29 September 2014 - 17:09

Bert En Fenna:

Hoi Jo en Anno,

Mooi dat de reis goed verloopt, ook al gaat alles niet helemaal zoals gepland.
    Gaat het met Jo ook goed ivm medicatie?
    We wensen jullie een super fijne tijd daar !!!

Groetjes van de Plompjes

• 29 September 2014 - 19:03

Jan En Janny:

Hallo,

Zo te lezen hebben jullie al heel wat meegemaakt!
    Hopelijk verloopt de reis vanaf nu "gladjes". Mooi weer daar?
    Veel plezier en goede reis.

Groetjes van ons en doe hennig an!!

Jan en janny.

• 29 September 2014 - 19:33

Monique, Amber, Daaf:

Hello grandma and grandpa,

Wij zitten nog even aan tafel om het verhaal te lezen. We hebben uitgemeten dat de camper zo groot is als onze kamer !!!! Jeeeemigg de pemig. Hoezo grootheidswaanzin. Moeten jullie een belletje om doen anders raak je elkaar kwijt. Hihihi

Veel plezier !! En tot het volgende verhaal.....

Ps. als je converse tegen komt maatje 30 en 34. We houden ons aanbevolen.

• 29 September 2014 - 19:51

Henk En Toos Kets:

Zo zo, dus again on the road!.Geniet van al het schoons . Indian summer in volle gloed zeker? Moet geweldig mooi zijn.

Veel plezier!

fam. Kets

• 30 September 2014 - 16:14

Marjolein:

hoi pa en ma

mooi dat jullie het naar je zin hebben de camper wat jullie mee hebben

iets kliener dan handicamp haha grapje heel veel plezier daar groeten marjolein

• 01 Oktober 2014 - 21:19

Gerrit /Janny:

zo te lezen hebben jullie wel weer het nodige ondervonden.maar fijn dat alles weer goed is gekomen.
    wij wensen jullie een hele fijne reis.niet verdwalen in de camper .
    gr. van ons geniet er van