Mooi weer - Reisverslag uit Sandusky, Verenigde Staten van Anno Bakker - WaarBenJij.nu Mooi weer - Reisverslag uit Sandusky, Verenigde Staten van Anno Bakker - WaarBenJij.nu

Mooi weer

Door: klepperderk

Blijf op de hoogte en volg Anno

04 Juli 2016 | Verenigde Staten, Sandusky

Het internet is niet om over naar huis te schrijven. En dat wil je nu juist wel met deze site. Zeer instabiel dus foto's al helemaal een probleem. We zijn naar New York geweest de stad die Frank Sinatra bezong. Druk druk maar wel mooi om te zien vanuit de bus die van de camping vertrok. We zijn veder getrokken via Pennsylvania wat een hele mooie streek is en zijn aangekomen in Sandusky Ohio. Het weer is een beetje afgekoeld maar nog steeds warm. Morgen gaan we naar Shipshewana Indiana waar we onze vrienden Mary en Alvin de Amisch zullen ontmoeten.

Vanuit Sandusky USA waar 240 jaar geleden de onhafhankelijks verklaring tegenover de Britten werd getekend en het vandaag dus onafhankelijks dag is de groeten.

Jo en Anno

• 05 Juli 2016 - 09:41

D&H:

Dag Joke en Anno,

Ik kan geen bericht sturen op jullie mail, zit geen reactie bij, dus doe ik het maar zo. Misschien komt het dat jullie in Pennsylvania zijn en in de buurt van de Amisch (geen stroom!!!!!!)
    Zo te lezen genieten jullie wel en ik hoop dat dit bericht overkomt anders sturen wij een paar postduiven.
    Nu is het wel gelukt de duiven hebben de post overgebracht.

Een hartelijke groet van D&H Apeldoorn

• 05 Juli 2016 - 13:45

De Plompjes:

Geniet nog even !!!! Groetjes uit een regenachtig Nijverdal.