De laatste looodjes - Reisverslag uit Oliver, Canada van Anno Bakker - WaarBenJij.nu De laatste looodjes - Reisverslag uit Oliver, Canada van Anno Bakker - WaarBenJij.nu

De laatste looodjes

Door: Anno

Blijf op de hoogte en volg Anno

21 Juli 2010 | Canada, Oliver

In het laatste verslag veel foto's van opgezette dieren. Maar de laatste waren echt.
Men noemt deze Bleu Billy's. Dus nog een keer de foto.We zijn dus de dessert door getrokken met de eindeloze wegen .Het is het gebied waar de pony express vroeger te paard de post vervoerde .Dus wel een gebied met geschiedenis.We komen door het Nationale park Crater of the Moon met een vulkanische uitstraling.
Verder naar het noorden wordt het groener maar onder een stralende zon waait er een hele stevige bries over de prairie dus het stuur stevig vast.Via een gebied met vele watervallen het Nationale park Yelowstone. Prachtig om te zien met al de dieren en bronnen maar zeer druk. Dus besluiten we om een omweg te maken naar de stad van Buffalo Bill, Cody. Via een prachtige weg en de Bear tooth pas.Het is hot hot en de arco heeft het opgegeven.Veel
gebel met de verhuurder maar geen resultaat.Langzamer hand naderen we het einde van de reis en zijn ondertussen in Canada in het gebied van fruit en wijn en ondertussen Grolsch.Dus wat wil je nog meer.
Het laatste verslag en bedankt voor de reakties en tot ziens in Nederland.

Jo en Anno.

• 21 Juli 2010 - 12:34

Marjolein:

heele mooi je fotos en een mooi je ongeving groeten marjolein

• 21 Juli 2010 - 13:43

De Plompjes:

Jammer voor jullie dat het er bijna opzit.
    Een geluk voor ons, wij kunnen nu vertrekken.
    Maar gelukkig kunnen jullie op een geslaagde vakantie terug kijken en een hele goede terugreis!!!!!!!!!!

• 21 Juli 2010 - 17:15

Toos En Henk:

Bedankt voor de verslagen en unieke foto's .
    Goede thuisreis gewenst!

• 21 Juli 2010 - 19:24

Gea Brand:

Geniet nog even van het staartje van de reis!

Groeten René en Gea

• 22 Juli 2010 - 18:12

Janny En Gerrit :

Hallo Anno en Jo

Prachtige aansluiting op het vorig verslag.
    Foto,s zijn heel erg mooi, lijkt wel of hier een profesionele fotograaf bezig is geweest, knap werk Anno.
    Wij zijn inmiddels ook terug uit jou geboorteland, Friesland.
    Daar was het ook hot hot.

Groetjes, en tot gauw.
    Gerrit en Janny.

• 24 Juli 2010 - 13:31

Marinus Bolink:

Beste Anno,

Hoe laat moeten wij jou ophalen bij Schiphol en welke dag.

Groeten Dini