De eenkhoorn en de zeehond - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anno Bakker - WaarBenJij.nu De eenkhoorn en de zeehond - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anno Bakker - WaarBenJij.nu

De eenkhoorn en de zeehond

Door: Anno

Blijf op de hoogte en volg Anno

04 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Eerst nog even naar de vorige etappe het verhaal met de eenkhoorn en de zeehond.De eenkhoorn vroeg zich af wat er in de camera zat en de zeehond gaf een voorstelling op de rivier zoals in Harderwijk.We hadden een tussenstop in Legget waar we midden tussen te grote bomen stonden de red ceders honderden jaren oud. De camper is er op de foto nietig bij. Hierna vertrokken naar San Fransisco.Het doel was helemaal langs de kust te gaan echter het liep anders.We namen te vroeg een afslag zodat we op een weg kwamen die geen enkel recht stuk kende dwars door bergen en bossen en dus met heel veel bochten en aan de kant van Jo erg stijl naar beneden.Voor de opwinding kwamen we ook nog de grote vrachtwagens met bomen tegen die niet remmen als ze de bult opgaan.Maar uiteindelijk aan de kust gekomen.Prachtig mooie stranden maar geen geel zand.We staan op de camping in Pentaluma 30 km van San Fransisco.Zaterdag zijn we met een bus naar San Fransisco geweest en zijn we door de stad getoerd en dus alle mooie plekken gezien. Op de Golden Gate bridge staan en voelen hoe het ding trilt.Prachtig mooi weer en de brug goed te zien wat niet altijd het geval is wegens mist. Het weer is prachtig maar het schijnt dat het tussen April en October hier niet regent.Morgen gaan we iets naar het noorden naar Lassen Natinaal Vulcano Park en het schijnt dat daar weer sneeuw ligt. Al met al Amerika een land van uitersten.

Groeten Jo en Anno.

• 04 Juli 2010 - 21:18

Jan Rosman:

De fam. Bakker is weer helemaal in haar sas!

Blijf genieten mensen.
    Maar weet dat een reiziger altijd weer thuis wil komen!

• 05 Juli 2010 - 12:44

Marjolein:

mooi je fotos het is vaandaag wat koeler ennmorgen ook nog en dan gaat het weer na boven toe rond de 28 graden groeten marjoein

• 05 Juli 2010 - 17:32

Riaschoot@hotmail.co:

Dag Jo en Annooooooo
    Is het ook mogelijk dat je die mooie eekhoorn mee neemt naar Holland ?
    Wij hebben hier alleen een paar korhoenders, ha ha ha !
    Wat fijn dat jullie zoveel zien en genieten van al die bijzondere momenten!
    Blijf zo door gaan!

Den Haag:
    De politiek heeft nog geen besluit kunnen nemen!
    We houden jullie op de hoogte.

Hartelijke groeten,
    Herman en Ria.

• 05 Juli 2010 - 19:00

Ria Jorink:

Prachtig verslag. Wens jullie nog mooie dagen daar en een goede reis terug. Groetjes Ria.

• 06 Juli 2010 - 21:43

Fam Ponsteen:

Hallo Anno en Jo,

Prachtige foto,s, en dus ook een mooie reis neem ik aan, een beetje omrijden is ook wel leuk dan zie je nog eens wat.
    Ja dit zijn momenten die je niet elke dag meemaakt.Verder wensen we jullie nog een prettige voortzetting van deze reis.
    Wij gaan morgenvroeg ook op vacantie, naar een ander land n.m Friesland, ook mooi (2 weken)
    O ja Nederland zit in de finale,
    Groetjes en nog een fijne vakantie
    Gerrit en janny

• 07 Juli 2010 - 18:41

3 Musketiers:

Hallo,

Ziet er weer prachtig uit. De internet verbinding is weer hersteld en ik kan weer zien wat er aan de andere kant daar ginter gebeurt.

Nog een paar dagen school en dan vakantie voor Amber en Daaf dan.

Groetjes van hier ginter