De start. - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anno Bakker - WaarBenJij.nu De start. - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anno Bakker - WaarBenJij.nu

De start.

Door: Anno

Blijf op de hoogte en volg Anno

18 Juni 2010 | Canada, Chilliwack

Hallo allemaal.
Dinsdag hebben we de camper opgehaald in Vancouver. Het is nu een splinter nieuwe. Het heeft toch geholpen dat we nog een keer een mail hebben gestuurd.Zelfs de manager kwam ons nog gedag zeggen en wist van het drame van twee jaar geleden. Bij Rose en George in Chilliwack hebben we afgelopen woensdag ons huis voor de komede 5 weken ingericht.
Vanmorgen Donderdag zijn we van start gegaan.
Van Chilliwack naar de grens van de USA is een half uur .De controle duurde ongeveer een half uur waarna we weer konden vertrekken,Dit keer was het een zeer vriendelijke beambte. We vertrokken met motregen maar nadat we een puist van 3000 meter over waren scheen de zon en het is nu heerlijk weer.We staan in de plaats Leavenworth waar je je waant in Beieren.

Jo en Anno

• 18 Juni 2010 - 07:42

Fam Ponsteen:

Hallo fam Bakker

De trip in Amerika begint goed zo te horen.
    Een nieuwe camper, mooi weer.
    Neem een grote pul bier daar in Beieren (grapje)
    Wij wensen jullie een mooie vacantie en tot mails.
    Groeten uit Hellendoorn
    Gerrit en Janny

• 18 Juni 2010 - 08:49

3 Musketiers:

Hallooooo,

Ik ben net met daaf aan het kijken. We gaan zo Amber op halen van school. Tot horens en veel plezier en mooi weer

De 3 musketiers

• 18 Juni 2010 - 09:00

Gea Brand:

Even voor Anno; de kabinetsformatie wil nog niet (CDA); Rosenthal kijkt nu naar paars plus!

Afgelopen week was het heerlijk weer in Nijverdal, maar vandaag, vrijdag, kan de jas weer aan.

Ook namens René groeten en veel plezier, zien jullie berichten tegemoet. Gr. Gea

• 18 Juni 2010 - 11:07

Herman En Ria Uut Ho:

Dag Anno en Jo,
    Wat fijn dat jullie behouden zijn over gekomen.
    En een goeie camper is een zorg minder, niet dan!
    Wij blijven jullie volgen en hopen dat jullie een hele mooie vakantie tegemoet gaan.!!
    Hartelijke groeten, hier vanuit het mooie Hoarle.
    Doeiiiiiiiiiii
    Herman en Ria.

• 18 Juni 2010 - 11:10

De Plompjes:

Dat is super, zo'n nieuwe camper en mooi weer!!!!!!!!!!!
    Heel veel plezier en groeten uit een triest Nijverdal

• 18 Juni 2010 - 12:03

Monique En Hans:

Hallo globetrotters,

De manier waarop jullie elke keer weer een trip plannen en ook daadwerkelijk uitvoeren, is hopelijk voor ons ook ooit weggelegd.
    Heerlijk dat jullie zo genieten!!!

Lieve groeten uit Bels.

• 19 Juni 2010 - 10:50

Marjolein:

hallo mooi dat jullie een mooi je camper hebben en niet net zo ls 2 jaar geleden en mooi weer hier is het niet mooi weer koud 15 graden en veel regen nederland moet zo sp[elen en hoopen dat ze winnen frankrijk lich er al uit en duitsland hebben gisteren verloren groeten marjolein

• 19 Juni 2010 - 16:55

Riaschoot@hotmail.co:

Dag Jo en Anno,
    Hier vanuit Nederland de laatste voetbal uitslagen: Nederland heeft met 1-0 gewonnen van Japan...........
    Hartelijke groeten enne..drink er maar een biertje op.........
    gr, Herman en Ria.

• 21 Juni 2010 - 08:51

Riaschoot@hotmail.co:

Dag Jo en Anno,
    Wat een mooie camper zeg!Als we de mooie foto s zien hebben we al weer zin in een trip naar Canada..........
    Fijne dag vandaag en blijf genieten!
    Hartelijke groeten ,hier vanuit het zonnige Hoarle.
    Herman en Ria.

• 21 Juni 2010 - 14:15

De 2 W's En De H:

Ha Anno en Jo,

Vanuit herfstachtig Twente een goede start toegewenst van jullie vakantie, de foto's beloven weer veel goeds! Rij voorzichtig, veel plezier nog en we kepen in tuts....
    Lieve groeten vanuit het prachtige Nijvere Dal, Het bestuurssecretariaat

• 01 Juli 2010 - 12:11

Johan En Willy:

Dag Jo en Anno,

Wij lopen hier ook in de korte bokse maar zijn gezien het reisverslag en foto's stinkend jaloers op jullie. Hetzij jullie van harte gegund. Prettige reis verder en gezond weer terug.

Groetjes Willy en Johan R

(zie je ook beren op de weg?)