- Reisverslag uit Västerås, Zweden van Anno Bakker - WaarBenJij.nu - Reisverslag uit Västerås, Zweden van Anno Bakker - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Anno

31 Mei 2022 | Zweden, Västerås

Hallo beste mensen.

On the road again.

Eindelijk het eerste bericht.

We hebben de eerste overnachting gehad in Neustad net voor de veerboot naar denemarken een half uur varen.

We dachten dat er Alcapas waren echter het waren defenitief paarden. Het weer bij aankomst goed en viel de regen in de nacht.

De camper rijdt lekker echter het is binnen een en al electronica via een scherm. Aangezien de handleiding ontbreekt is het zoeken.

De snellen overtocht verliep goed dus in de na middag aangekomen in Karlskrona aan de zee.. Mooie camping met een paar duitsers die natuurlijk de grootste camper hadden. Een omgebouwde paarden bus.

Iedereen zijn ding.

Vanmorgen vertrokken naar Vasteras waar we nu zijn en onderussen al 1200 km op de teller. En er is WiFi.. Het is mooi rustig op de camping dus rust. De wegen zijn goed maar Zweden heeft waarschijnlijk een pact met Finland want buiten dat ze samen in de NAVO willen hebben ze alle bijde meer flitspalen dan berkenbomen.. En niet van die hoge nee 1 1/2 meter hoog dus oppassen. Het zijn net hectometer paaltjes.Het weer is momenteel goed ongeveer 21 graden. Dus we zijn lekker onderweg door het zweedse land .

En zoals Willy Nelson zegt.

HAPPY TRAIL .

O ja wil je dikke mensen zien ik weet niet wat ze hier eten maar het zet wel aan. Waarschijnlijk vlees van de Moose want die zijn ook groot. Maar die zitten strakker in het vel.

De groeten. .

• 07 Juni 2022 - 13:33

Dinie Ten Voorde:

Hoi Joke en Arno,

Gezellig begin.
    berkenbomen zijn ook niet zo groot hoe verder jullie naar het noorden rijden