Het einde komt in zicht. - Reisverslag uit Ballum, Denemarken van Anno Bakker - WaarBenJij.nu Het einde komt in zicht. - Reisverslag uit Ballum, Denemarken van Anno Bakker - WaarBenJij.nu

Het einde komt in zicht.

Door: Klepperderk

Blijf op de hoogte en volg Anno

22 Juni 2022 | Denemarken, Ballum

Hallo.

Nadat we de langste tunnel door waren zijn we de Hardanger Vida over gegaan.

Een hoge vlakte met nog veel sneeuw en een ijskoude wind. Maar een prachtig uitzicht in de volle zon. De overnachting was bij Coppens de belg die bekend is van de belgische en nederlandse tv die een camping heeft gekocht in Zweden. Een omslag in zijn leven zoals hij dat moemt. Mooie camping aan een meer. Dinsdag zijn we met de Stane Line van Gotenburg naar Frederikshaven gevaren en hebben In Hirtshals Denemarken de nacht door gebracht. Vandaag naar Ballum gereden net voor de Duitse grens aan de Noordzee..

We staan naast een nedrlander met een behoorlijk grote camper waarin hij woont met zijn vrouw. Heeft alles inclusief zijn huis verkocht en toert door Europa. Volgend jaar gaat het ding op de boot naar de VS voor een jaar. Heen en terug reis € 20.000,00 euro.

Liujkt wel leuk......................

Het is wel weer even wennen geen bergen meer maar het vlakke land. Morgen gaan we vroeg weg zodat we op tijd thuis zijn. We hebben een mooie reis gehad met veel natuurschoon en hoofdzakelijk mooi weer..

Bedankt voor de reacties en wie weet gaat klepperderk nog wel een keer.

Happy trail.

Jo en Anno.

• 22 Juni 2022 - 16:38

Dinie Ten Voorde:

Dag Joke en Anno,

Een prachtig gewaarwording Hardanger Vida kale vlakte heel bijzonder. Wij hebben vandaar een gewei meegenomen.
    Temp. verschillen kom je daar tegen kan ook niet anders.
    Mooie opname's als herinneringen om terug te kijken of niet.
    weer een ervaring rijker toch!

Een goede terugreis en samen een behouden thuiskomst!
    groetjes Dinie

• 22 Juni 2022 - 18:55

Jan Rosman :

Anno en Jo , het was weer leuk om jullie volgen. Een hele goede reis terug