Korte bokse. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anno Bakker - WaarBenJij.nu Korte bokse. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anno Bakker - WaarBenJij.nu

Korte bokse.

Door: Anno

Blijf op de hoogte en volg Anno

25 Juni 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag zijn we in Lincoln City Oregon.
Bij dit verslag nog enkele foto,s van het Olympic National park waar over het gehele jaar volgens de geleerden 4 METER water valt.Lijkt mij een beetje veel. Gelukkig toen wij er waren was het droog en mooi weer.Zelfs de telefoon zat onder het mos.De high wway 101 loopt langs de gehele kust met een prachtige natuur.Gisteren in Tillemook hebben we een luchtvaartmueum bezocht met allemaal vliegtuigen uit de tweede wereld oorlog en later. Ze staan in een enorme hangar die in de tweede wereld oorlog werd gebruikt als uitvals basis voor luchtschepen die de kust in de gaten hielden. Langs de west en oost kust waren er ongeveer 17 plekken met deze luchtschepen. De hangar is ongeveer 300 meter lang 90 meter hoog en 60 meter breed. Hiervoor een guppie geparkeerd een indrukwekkend gezicht.Als wij terug komen op de camping komen er een aantal buren terug. Het zijn allemaal mannen die aan de weg werken. Er wordt een kampvuur gemaakt en bier gedronken. Ook ik krijg een uitnodiging. Als de avond komt trekt er mist van zee het land in dus in de avond wordt de temp minder echter de computer voorspelt de komende dagen 30 graden dus de korte bokse an .

Groeten van Klepperderk en Diena.

• 25 Juni 2010 - 05:19

Fam Ponsteen:

Hallo beste mensen, leuk iets van jullie te horen.
    En dat je het naar je zin hebt, en ook nog mooi weer ook.
    Prachtige foto,s,en een mooie omgeving,nog veel leuke momenten gewenst.
    Wij gaan vandaag naar de volksdansgroepen kijken.

Groetje en nog een fijne vakantie verder.
    Gerrit en Janny

• 25 Juni 2010 - 18:13

De Plompjes:

Hallo jullie daar,

Prachtige foto's en wat het weer betreft lijkt dat op Nederland.
    Veel reisplezier en hou je hoofd koel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 25 Juni 2010 - 19:32

3 Musketiers,:

Haalllooo,

We hebben vanmiddag een konijnehok gebouwd. Ja je leest het goed. We twee bunnies rijker.

Het ziet erg goed uit daar ginter over de zee. Daaf vind de vliegtuigen erg mooi.

Groetjes van hier aan de andre kant van de zee maar dan weer terug.

• 25 Juni 2010 - 19:37

Gea Brand:

Hier kunnen we ook de korte bokse an! Zaterdag en zondag wordt het tropisch. En droog dat het is........ sproeien maar weer.

Have fun met zien beiden!!!!

• 26 Juni 2010 - 18:04

Marjolein:

hallo wat een mooi je ongeefing en mooi weer hier ook en het festieval is heel mooi en je kreeg de groeten van d eboeren en boerinen het is hier tropies warm groeten marjolein