150 jaar Canada - Reisverslag uit Creston, Canada van Anno Bakker - WaarBenJij.nu 150 jaar Canada - Reisverslag uit Creston, Canada van Anno Bakker - WaarBenJij.nu

150 jaar Canada

Door: Klepperderk

Blijf op de hoogte en volg Anno

01 Juli 2017 | Canada, Creston

Hallo .

Ja morgen vieren we 150 jaar Canada het land waar wij veel aan te danken hebben m.b.t onze vrijheid.
Vandaag met de buren al vast een voorschot genomen met het plaatselijke biertje Kokanee. Wij staan nu met onze woonwagen in Creston in de provincie Britisch Columbia . Het is ontzettend heet wat ook de rest van de wek zal blijven. Vertrokken we uit Jasper met regen over de Ice field parkway nu het andere uiterste. Maar het land is ontzettend mooi. Maar wat is het hier druk met japanners en chinezen ze komen uit alle hoeken en gaten. Wat ook ruim aanwezig is zijn de mosqito's een steek mug.Heel verschillend welke camping gisterenwaren ze er volop vandaag niet. Onderweg een enkele beer of hert. Geregeld zie je een grote bloedvlek op de weg een teken dat er weer wat gesneuveld is. Wat men doet is dat de rangers over de weg rijden met zwaailicht en de mensen waarschuwen en vragen langzamer te rijden want er zijn natuurlijk ook jonkies. Dus onze laatste week gaan we warm in en als we de voorspelling mogen geloven dan blijft het dat de hele week.
Morgen dus feest en zondag weer iets verder richting vliegveld.
O ja Dinie het bord van Apeldoorn was nog aanwezig.

Vanuit een zeer warm Creston.

De groeten Jo en Anno.

• 01 Juli 2017 - 07:51

Dinie:

Hoi Joke en Anno,
    Ik heb geen foto gezien van het bord Apeldoorn in Canada!
    Jullie ruiken langzamerhand de stal of niet!
    ja, dat het land van onze bevrijders mooi is weten wij. In Galgary hebben wij ook nog familie wonen evenals in Alaska, Ontario etc..
    De muggen hebben o.a. een hekel aan citroengeur, citroenplant etc.
    Vandaag een fijne feestelijke dag toegewenst en de hartelijke groetjes Henk en Dinie

• 01 Juli 2017 - 20:15

Bert En Fenna:

Geniet nog van jullie laatste week !!!!!!

• 03 Juli 2017 - 19:49

Janny:

Is het nog een beetje uit te houden met die hitte ?of valt het mee .geniet nog even vande laatste dagen .een goede terug reis .tot in nijverdal

• 05 Juli 2017 - 10:33

Jan En Janny:

Hallo , het zit er bijna op voor jullie ( en ons)
    Goede terug reis "op t'hoes op an" en de groetjes uit het mooie Drenthe.......
    Jan en janny.