En toen greep de politie bijna in. - Reisverslag uit Dease Lake, Canada van Anno Bakker - WaarBenJij.nu En toen greep de politie bijna in. - Reisverslag uit Dease Lake, Canada van Anno Bakker - WaarBenJij.nu

En toen greep de politie bijna in.

Blijf op de hoogte en volg Anno

06 Juni 2017 | Canada, Dease Lake

Hallo Allemaal.

We zijn verder getrokken naar van der Hoof en kwamen op een gemeente camping . Aan de poort was niemand maar een briefje gaf aan zoek een plek en we komen later langs. 7 plekken hadden water en stroom de rest zonder. Dus de plekken met W en S waren zo weg. Om 4 kwam er een dame en die sommeerde iedereen om de plekken te verlaten want die waren gereserveerd. Het was niet anders dus naar een andere plek echter er was 1 echtpaar die namen er geen genoegen mee. Een hele discussie die hoog op liep. De dame zag de bui hangen en bleek dus de politie te hebben gebeld want die kwam om de hoek . Het echtpaar verliet voor de politie wagen de camping. Even wat beleving op de camping. Volgende dag naar Terrace waar Joyce woont die in Mei 1995 in Nederland was met haar man als veteraan. Sindsdien hebben we regelmatig contact . Onderweg de lucht werd grijs de lucht werd zwart en er kwamen lichtflitsen uit er kwam hagel en water en veel water maar ja was is het liedje ook al weer trudie de bui is over. En na regen komt de zonneschijn. Na twee dagen Terrace zijn we vandaag verder gegaan naar Iskut. Op de kaart staat Dease lake wat in de buurt is want als ik Iskut in type dan geeft hij Somalie aan en daar zijn we echt niet. Onderweg veel beren met jongen en een Moose. En helaas heb ik een familie lid van de korhoen overreden. Het weer is zo zo en
temp. redelijk. Als de Wifi het toelaat volgende keer de beren in beeld.
O ja een nieuwe camper maar helaas hebben we het front van de wasemkap vast moeten zetten met duck tape alles went.

Groeten Jo en Anno.

• 06 Juni 2017 - 07:50

Henk En Dinie:

Goedemorgen Joke en Anno,

Jullie maken wat mee en bijzonder. maar goed dat jullie tape hadden om de wasemkap vast te zetten voor zolang het duurt. Wij verwachten nog wel mooie foto's van de moos en beren. Had de Korhoen maar gevangen en meegenomen naar de Holterberg. Daar kan men er nog wel een korhoen gebruiken.

goede reis verder en laat ons meegenieten van jullie reisverslag. gr. Henk en Dinie

• 06 Juni 2017 - 10:01

Wendy En Hetty:

Ha Anno en Jo,

Wat mooi om weer van jullie te lezen.... Anno nog van harte, weer een jaartje ouder, dus weer een jaartje wijzer (vandaar dat je waarschijnlijk niet in discussie bent gegaan met de politie, hahaha).... Maar zet jullie prachtige reis voort in jullie nieuwe blitse camper, en wat handig dat ductape tot je standaard reisuitrusting behoort....
    Geniet nog samen en een veilige reis, en wie weet zie je dit keer wel wat beren op de weg....

Groetjes vanuit het Korhoenrijke Nijverdal,

Wendy en Hetty

• 06 Juni 2017 - 10:26

Janny Ponsteen:

Wat een gedoe. Maar het is goed afgelopen .leuk de kaart er bij kunnen we mooi zien waar jullie zitten .het lijkt mij een prachtige omgeving geniet er van gr.